Thursday, September 07, 2006

***Ora de critica-01:35***

"Sa poti sa crezi
Cand unii te inseala,
Sa te ridici
Cand altii te doboara,
Sa poti pastra
Cand altii vor s-alunge,
Sa razi chiar daca
Sufletul iti plange ,
Si cald ramai
Chiar daca afara ninge"
Mi s-a repetat ca sunt un copil.Ca nu stiu ce e viata.Afirmatie care nu-si are rostul.Cum sa nu stiu ce traiesc?!Versurile de mai sus ma reprezinta.Vreau nori cand e senin,vreau soare cand e frig...il doresc cand nu-l pot avea.Nimic nu mi se pare imposibil.Trebuie doar sa vreau.Asta e si versul caracteristic zodiei mele:a vrea.Si se impune,pentru ca niciodata dorintele mele,care mai de care mai neadecvate momentului,ies la suprafata si ma lupt ca sa le implinesc,pe cat posibil.Dar daca asta va face sa credeti ca sunt mai puternica,va inselati:am fost inselata de persoane in care am crezut.Am plans ,dar pana la urma a fost mai bine.Am cazut de mii de ori(n-ai stiut sa tragi de sfori),m-am curatat de praful iadului negru in care ma afundasem ,m-am ridicat si am inceput din nou sa-mi caut scara mea spre rai.Am pastrat amintiri mai mult sau mai putin frumoase,cand altii vroiau sa ma uite.Am ras,desi nu simteam decat ca inima mi-era starpunsa de durere.Iubesc,cand tot in jur e numai ura.Asa sunt eu.Simt ce nu trebuie,cand nu trebuie.Dar cine stabileste reguluile astea,elemetele spatial-temporale?Nimeni.Nimeni nu spune ca trebuie.Sau poate ca spun.Dar nu-i ascult.Eu doar imi traiesc viata,asa cum Nu stiu ca se face.

2 comments:

x_plod_kid said...

Doar incercam sa fim diferiti.
Vrem sa fim acei "freaks", acei ciudati... acei inadaptati. Dar parca... asta e farmecul. Sa existi,nu? sa iesi din tipar. sa definesti o noua perfectiune. imi place cum gandesti.
'Respir doar ca sa enervez'
Cam asa gandim. :)

blurry_rainbow said...

si esti cumva scorpion? oare suntem toti doar nijte miniaturi, nijte replici a ceva peste limitele noastre? unii sunt caricaturi, altii imitatii mai mult sau mai putin reusite.. unii se confunda cu originalul?? o fii asa oare?de ce ma vad in tine? eu sunt realitatea si tu reflexia sau e invers? sau amandoua suntem doar nijte oglinzi paralele.. si nu putem stii cine e intre noi..? ma afund in banalitatea normalitatii sau cei cu care ma inteleg bine sunt nijte ciudati vizionari, inadaptati, nepasatori si mult prea plini de cocktailuri de sentimente?
si oare de ce sunt alea unle din versurile mele preferate??