Wednesday, September 06, 2006

~*~Life is elsewhere~*~

[un post mai vechi,de pe un blog mai vechi]
Intr-adevar,dupa cum spune Kundera,viata e in alta parte.Cel putin pentru mine.Sunt scarbita de mizeria in care ne complacem noi toti zi de zi,devenim robotizati,orbiti de rutina noastra..Te uiti in jur:ce vezi?10fete cu aceeasi nuanta de blond jegos,proaspat scoasa din tubul de vopsea,10fete cu aceiasi blugi bleu prespalati si cu strasuri pe buzunarele din spate,aceleasi bluze extra-mulate cu mesageimbecile gen"I'm rich"...M-am satrurat!De ce sa fim la fel ca toti ceilalti?Copii xerox,clone mai mult sau mai putin reusite..Clonele sau mai bine zis esecurile societatii se deplaseaza mereu in cete,generatia care in afara de McDonalds,Mall si holbatul obsesiv la tv nu stie sa faca altceva.Aceste hoarde de oameni falsi,fara un dram de personalitate asculta,bineinteles acelasi tip de muzica:in cel mai fericit caz,house,drum'n bass sau reggaeton...Idolul romanilor (folosesc impropriu acest termen,mai exista si cateva exceptii,foarte putine,ce-i drept,dar totusi se pun la socoteala)a devenit super-faimoasa si multi-talentata Shakira.S-a mediatizat atat de mult concertul ei,incat altele(voi fi subiectiva si voi adauga :gen"Placebo")devin ignorate si apreciate doar de fani.Sa va povestesc despre o alta hiba a societatii noastre:cartea.Pe tot felul de site-uri unde ideea centrala e sa cunosti oameni noi,indiferent de nationalitate,la sectiunea"Carti favorite",tipica oracolelor de clasa a5a,dar totusi interesanta,majoritatea(adica un procent considerabil de 90%)scriu:"Ce-s alea?","Eu nu citesc...","Asul de trefla","Manualul de dirigentie,ce dracu..nici Mara n-am citit!".Sau restul,care vor sa para interesanti(si sincer,nu sunt) scriu despre vestitele romane ale lui Dan Brown(Cum,n-ati auzit de "Codul lui DaVinci"sau de "Fortareata digitala"?)bombe de marketing,publicate doar pentru a dezorienta si mai mult populatia globala,deja naiva din nastere.Un accesoriu care ma enerveaza din rasputeri sunt ochelarii de soare.Cum dimineata n-am ce face,imi tocesc buricele degetelor de la mana dreapta,tot dand de scroll-ul mausului si controlandu-i cursorul pe pagini de hai faiv ale unor persoane cunoscute sau nu.La sectiunea"Photos"gasesti poze de tot felul,dar pentru a fi bombardate cu comment-uri trebuie ca baiatul sau fata fotografiati sa poarte ochelari de soare.Musai negri sau de tip"oglinda",cu inscriptii D&G,Channel sau Dior pe lateralele ramelor.Dar,cum sunt o fire optimista si stiu sa fac si altceva decat sa critic,va anunt ca mai exista o speranta.Da,am intalnit adolescenti deosebiti.Fiecare incearca sa socheze,chiar sa epateze,doar pentru a se diferentia de mase.Acesti "pusti"(ia uite cine vorbeste,baba de cinspe ani din mine!!!)vor sa nu se incadreze intr-un sablon,vor sa atraga atentia,sa arate ca se poate si altfel.Babutele se uita urat la ei ca nu se inchina la fiecare biserica pe langa care trec in tramvai,somerii de varsta a3a,duhnind a transpiratie sau ,ma rog,a orice miros cauzat de spalarea o data la 6luni(ca deh,e scumpa apa,iar de sapun nu mai vorbim)se mira de ce astia poarta atat de mult negru,pana si vara.Pentru ca ei vor o alternativa.Ei nu vor sa fie ca mine sau ca tine,vor sa fie ei insisi.Si eu ii iubesc pentru alegerea lor.Ii iubesc pentru ca toti ceilalti ii considera ciudati sau scursori lae societatii.Ii iubesc pentru ca sunt asa cum sunt...

P.S.:Nu puteam sa neglijez un articola parut in Bravo(la rubrica "Love and Sex" sau "Sex and Love"...uatevar)acum putin timp.Inca o dovada vie (stati linistiti ,tolba cu clisee inca este plina)a prostiei(ca sa folosesc un eufemism si sa nu zic"imbecilitatii")"tineretului din ziua de azi"(iarasi generalizez,dar consider ca am exclus categoria celor speciali de mai sus).Nu mai am articolul,dar voi incerca sa reproduc cat mai aproape de adevar:
(un anume "gigel"),20ani:Cand m-am casatorit,sotia mea a sustinut ca era virgina.Am pus-o sa jure pe Biblie si chiar a sugerat sa mergem la un doctor,dar i-am spus ca nu e nevoie.Totusi,in noaptea nuntii,ea nu a tipat,deci nu a durut-o si nici nu s-a umplut de sange.Intre timp am divortat ,dar tot vreau sa flu raspunsul la intrebare:este posibil ce s-a intamplat sau m-a mintit de la bun inceput?"
Concluzia va las sa o trageti singuri...
Make love,not war-condoms are cheaper than guns.

1 comment:

blurry_rainbow said...

vba lui bitza: " 10 degete la maini si tot atatia caini/ pt cei in care baza iti pui/hai minte'te k poate maine o sa fie mai bine"
park asa era..
si resmnarea fata de superficialiate este singura metoda care ramane valabila ion conditiile date.