Saturday, October 03, 2009

Imi place toamna

...cand fumez pe furis o tigara in bucatarie, cat e mama plecata la piata, dis de dimineata.
Imi intind picioarele pe masa, vad cum ploaia se scurge pe geam si astept sa fie gata cafeaua. Am o oala mare in fata mea, cu prune despicate pe jumatate, acoperite de zahar. In curand, vom manca gem de prune.
Muraturile au fost puse zilele trecute, mirosea in toata casa a otet si eram inconjurata de borcane.
O sa imi termin tigara, ma bag in pat, sub patura, pana la gat, si o sa citesc si o sa sorb niste cafea cu lapte din cana mea preferata. Mai incolo, o sa ma plimb prin balti cu umbrela mea alba si o sa urmaresc frunzele nici verzi, nici galbene inca.
Gata...butonul cafetierei nu mai e rosu. Astept sa iasa pe geam fumul tigarii mele si sa ramana doar aburii de cafea.
O sa ma prefac ca imi plac si alte ploi in afara de furtunile din vara.
O sa ma mint cu succes ca nu am nevoie sa te astept ca sa ma binedispui.
Desi, stim amandoi ca azi imi ascult numai discurile cu muzica melancolica.



1 comment:

madlen said...

fiecare toamna e diferita.. dar toate ascund undeva o aroma comuna care le lega intre ele.. ca si cind mirosul lor specific detine o particula unica.. speciala care lega toamna asta de toamna trecuta.. si de o alta toamna ascunsa undeva in amintire.. si aroma aia unica face din anotimpul in curs.. toamna clar!

mi-ai amintit de ce imi place toamna cu aroma de muraturi proaspat puse si miresme de cafea in dimineti ploioase..

simbata dimineata m-am gehemuit pe fotoliu si mi-am baut cafeaua citind.. acum imi amintesc de ce am facut asta.. multumesc :)