Wednesday, August 19, 2009

Nu stiu cine esti

Am nevoie de tine, oricine ai fi tu, strainule, am nevoie sa te invat cum sa fii mai bun. Stiu ca ti-e frica, o sa-ti fie imposibil sa ma uiti cate zile vei avea. Stiu ca n-or sa fie multe, ca tu crezi, ca si mine, ca o sa traiesti putin, dar intens. Si o sa mori repede, strivit de o masina sau de un alt corp ce te iubeste.
O sa ma iubesti pentru ca vom vorbi in pat pana cand noaptea se transforma intr-o noua dimineata. O sa dormim in timpul zilei si seara o sa stam intr-o cafenea pana cand nu vom mai avea monede de bagat in tonomatul ala vechi. O sa inveti cum imi place cafeaua si o sa ma intelegi cand adorm cu tigara aprinsa. O sa ma iubesti pentru ca si tie iti mai place sa te joci. O sa ma iubesti pentru ca o sa fi indragostit iremediabil de ticurile mele ce implica muscarea buzei de jos. O sa ma iubesti pentru ca o sa-ti placa si tie sa-mi musti buza de jos.


Nu stiu cine esti, dar stiu ca o sa-ti placa.
Nu stiu cum sau cand, dar incerc sa ma prind de ce, la un moment dat, te vei opri si nu o sa ma mai iubesti.







[post inspirat de melodia primita de la o cititoare secreta si din fapte reale. ]
[da, sufar de OCB in stare incipienta -> dovada si asta ascult acum]

1 comment:

Rejazz said...

nu iti doresti cateodata sa intalnesti un strain caruia sa i spui viata ta de la cap coada? eu simt ca o sticla cu un mesaj, pe o plaja. nimeni nu ma citeste. vrei sa fii tu strainul meu?