Thursday, August 13, 2009

Cat de mult poti sta sub apa?

trag fumul ultimei tigari, expir, trag aer in piept, te trag de mana si te trag in apa dupa mine.
"hai in larg"
talpile mele nu mai ating nici nisipul, nici pietricelele de pe fund, ci doar talpile tale.
ne sarutam sub apa si nu mai stiu ce e timpul.
uit de mine, uit de cum mergea treaba cu respiratul pe sub apa. de tine nu am cum sa uit, esti chiar aici, lipit de mine. ne ies bule de aer prin coltul gurii. acum te las sa nu ai grija unde iti pui mainile. "ce frumos ne miroase pielea pe sub apa". mi s-au incretit buricele degetelor si nu mai simt cum te mangai. mi s-au lipit pleoapele si nu le mai pot deschide ca sa te vad cum ma saruti.
"hai la mal"
"hai sa mergem sa ne uscam si sa se lipeasca nisipul de noi si sa ne trezeasca rasaritul"

2 comments:

Rejazz said...

cred ca te cheama miruna. si dac anu asa ar trebui sa te cheme. http://www.youtube.com/watch?v=YKtV9Rj22TQ sa asculti asta. si poate ajunge sa o pui in borcanul ala al tau.

imlikeheroin said...

multumesc pentru cadou, am bagat bine la borcan melodia. eu sunt miruna dar, din fericire, ma mai cheama si maria. iti multumesc pentru ca mi-ai citit blogul si pentru ca scrii frumos.