Wednesday, July 08, 2009

Partaj

Voi vorbi cu dumnezeul meu. O sa-ti pun o vorba buna. Vreau sa-ti las prin testament toti norii mei.
"de ce?", o sa te intrebi de parca iti explic ceva la mate.
Pentru ca ii urasc. Imi amintesc constant de tine. Da, bucatile alea nenorocite de vata, suspendate dumnezeu-stie-cum cu fire transparente de guta ma urmaresc. Oriunde as ridica privirea, vad nori. si in bezna si la rasarit si la apus. Ti-i dau tie pe toti, in special pe cei care imi aduc ploaia. Stiu, ploaia e vremea ta preferata, dar pe mine ma dezorienteaza. Da, eu sunt genul ala care nu iti place tie, genul care foloseste umbrele.
Te rog, accepta. ia-mi norii astia de pe cap. Spune-le ca daca vor mai insista sa imi hartuiasca viata, ii voi da in judecata. Voi arunca cu avioane de hartie in ei, pana se spulbera. Mie lasa-mi doar soarele din spatele lor.

No comments: