Sunday, June 07, 2009

Despre dragoste si alti demoni

iubirea mea e imorala. se bate, injura, minte, omite, face orice e nevoie pentru a trai cat mai mult si a muri cat mai tarziu.

iubirea mea e contagioasa. e o stare de bine, de euforie, cam ca dupa ce bei.

iubirea mea e coplesitoare. reuseste sa imi controleze corpul, gandurile, cuvintele.

iubirea mea e imatura. cam ca o pustoaica teribilista, care nu se gandeste la consecinte.

iubirea mea e exagerata. nu stie niciodata cand trebuie sa inceapa sau cand ar fi cazul sa dispara.

iubirea mea e neconditionata. nu asteapta nici macar raspunsuri.

iubirea mea e inconstienta. se tot loveste singura de niste ziduri, asteptand ca ele sa dispara.

iubirea mea e singura curajoasa dintre noi doua.

iubirea mea e imprevizibila. nu stiu niciodata ce va vrea sa faca.

iubirea mea e orgolioasa. nu stie cum sa piarda.

2 comments:

Anonymous said...

asa sunt toate iubirile
prea poetic
prea cliseic

unde esti tu in iubirea ta?

imlikeheroin said...

nu am de unde sa stiu, pentru ca deobicei ma pierd.