Saturday, January 24, 2009

Souvenir


Audio

Mai tii minte vremea in care nu stiam sa ne sarutam pe buze?Stiam amandoi ca vrem asta, stiam chiar si cum se face, din scenele cu saruturi din filme, la care nu indrazneam sa ne uitam de fata cu ai nostri.


Mai tii minte primul sarut?


Ne-am ciocnit dinti in dinti in statia de autobuz.


Dar pe cel mai frumos?


In parcul din fata scolii,intinsi pe iarba,ascunsi de soare si de colegi sub camasa ta alba,parte din uniforma, ,prin care razele tipau : "Iubeste!" .


Ultimul?


Nu vreau sa-mi amintesc, consider ca inca nu s-a intamplat.

2 comments:

Anonymous said...

Servus. Am o propunere pentru tine. Poate o sa vrei sa ma ajuti.As vrea sa conving pe cineva sa se lase de fumat.Acea persoana face parte din anturajul nostru :) si am facut un pariu cu persoana respectiva.Imi trebuie cineva care sa ma informeze sau sa ma tina la curent daca fumeaza :P . Ce zici intri in joc? Daca da iti voi da si alte detalii despre cine este vorba.Multumesc :)

imlikeheroin said...

ok