Tuesday, January 13, 2009

Simplu


suntem pe bancheta din spate a unui troleu care circula aproape de facultatea ta si departe de liceul meu. ghiozdanele si chitara ta ocupa locul unei persoane. in jurul nostru,diversi oameni ai strazii ce beau diverse lichide spirtoase si cateva geamuri aburite, cu injuraturi desenate cu buricele degetelor calde,din loc in loc. ne-am cam blocat in trafic. lumea foloseste ce au masinile mai de pret,si anume,claxonul.


eu beau cafea la plic dintr-un pahar de unica folosinta si tu de-abia astepti sa opreasca la prima ca sa fumezi inca o tigara. ducem o existenta modesta. nu purtam haine de firma, nu mancam la restaurant. cafeaua pe care o bem e instant,nicidecum columbiana. fumam tutun ieftin,pe care il aprindem cu chibrituri. in vacante, facem autostopul. o data...chiar am reusit sa trecem granita si sa facem baie in marea altora. acum am un loc de munca stabil, te iubesc cu norma intreaga. asa ca mi-am permis sa ma mut...am un domiciliu permanent, intr-un spatiu dragut: in locul tau ala problematic, de deasupra coastei stangi.


si in nicio secunda nu ne dorim mai mult.



No comments: