Monday, December 24, 2007

Yesterday


-Cand eram de varsta ta,nu o ascultam pe maica-mea cand imi spunea sa sting lumina si sa nu mai citesc,visam mai mult la maine si aveam complexe।Colectionam tot felul de prostii:ba scoici,ba ace de siguranta si imi rodeam unghiile।Nu stiam sa dansez ,sa vorbesc in public,nici sa rezolv probleme de trigonometrie।De gatit,nici nu mai vorbesc,dar imi placea sa spal vasele।Imi incercuiam data nasterii in orice calendar si de fiecare data cand ieseam din casa,paseam cu dreptul।Si cu pisicile negre aveam bataie de cap.Noroc ca impotriva ghinionului pe care mi-l aduceau,aveam descantec:trei pasi inapoi+o cruce(de 3ori).Prietena mea era pasionata de dalmatieni si avea papusi mai frumoase –ea nu le tundea pe ale ei.Cand ma scotea tata in oras,imi luam prajituri cu cea mai multa ciocolata,pe care le mancam incet,in lingurite mici,razuind apoi cu degetul ramasitele de pe farfuriile albe cu dungi bleu.Eram alergica la paianjeni si la puful de plop.Imi doream sa stau intr-o mansarda,cand o sa fiu mare,sa ma sarut cu un baitat si sa stiu sa merg pe tocuri.-Si acum,ce iti doresti?-Sa am din nou varsta la care imi doream sa fiu mare.





No comments: