Thursday, March 06, 2008

Mai in gluma, mai in serios

Cand te-am cunoscut,

Nu stiam sa numar,

Nu stiam sa cant.

Purtam soarele pe-un umar,

Si ma jucam prin vant.


Pe-atunci aveam pistrui

Si bretonul mult prea scurt

Ochii mai putin caprui,

Iti ziceam ca stiu sa ma sarut.

Ma priveai cu ochi atunci verzui

Nu stiu cum de m-ai crezut.


Ne jucam cu mingii,flori si bete

Cand pierdeam,ma pupai pe obraz

Recompensa:mere verzi,padurete.

Cu inele din fir de iarba verde-praz

Ne-am logodit in spatele unor tufe crete.

Atunci ne-am sarutat,nu numai pe obraz.


Erai ud si dulce

Ca o inghetata in soare

Cand ne-a vazut,bunica s-a mirat:si-a facut cruce.

Ne-a batut la fund,pe fiecare

Ai inceput sa plangi cand ai vazut ca de par vrea sa m-apuce.


De cand nu te-am mai vazut,

Am invatat sa supar,

Am invatat sa cant.

Dar tot nu stiu sa numar.

Doi fac tot unu,inelele s-au frant.

2 comments:

MB said...

Ma intreb care este cauza diminuarii numarului de postari ale acestui blog...
Deosebite raman, totusi, cele existente.

MB said...

Ma intreb care este cauza diminuarii numarului de postari ale acestui blog...
In orice caz, cele existente sunt deosebite.