Tuesday, July 02, 2013

jenesaisquois

Mirosi a parfumul primului meu prieten si eu al mamei tale.
Mancam fiecare cate-o madlena-nu conteaza de care, dulce sa fie, poate cu migdale.
Dupa ce te sarut pe gat, imi ramane lipit de limba un gust dulce-amarui
Ca de Aperol portocaliu baut pe timp de vara, sorbit din ochii mei caprui.

Ai cate-un ghetar prins sub fiecare pleoapa,
alb-albastru gata sa se desprinda in bucati
dar dupa te privesc, chiar si-asa mioapa
iti amintesti ce simti si ghetarul se transforma-n balti.

Nu-i bine ca am citit mitologie
Caci tu adormi si pe mine m-apuca crizele de insomnie
Si incep sa ma gandesc cum sa-ti spintec capul cat mai curat,
sa vad ce ti se-ascunde pe sub par, sa-ti aflu gandul cel mai adevarat.

Dupa aparem la ora 5, la stirile cu omor:
- iubire terminata cu o lovitura de topor
Sau alt Romeo si Julieta, amor cu final nefericit
Dar nu-i cazul: tata te crede baiat cinstit.

Eu pot trai fara sa stiu adevarul absolut:
De ce, de cand si cat de mult
Raman cu jenesaisquois-ul tau, nu stiu cum sa-i spun
Cateodata imi place, cateodata chiar cred ca esti nebun.














No comments: