Monday, January 18, 2010

dragavecheiubire.tu

cu ce am ramas din trecut?cu niste conexiuni extrem de ciudate.

poate datorita faptului ca primul petic de piele din spatele urechii pe care l-am sarutat, iti apartinea, am ajuns sa asociez parfumul fiecarui baiat, cu parfumul pielii tale.
si pe langa mine tot trec straini si ii urmaresc, sa stii. incerc sa-mi dau seama de ce miros a tine.

cu mainile tale, m-am descoperit chiar si pe mine, incluzand zonele in care pielea imi e mai calda.
si pe langa mine, tot trec straini si ma urmaresc. incerc sa-mi dau seama de ce cand ma cauta, urmeaza aceleasi cute si mici santuri ale pielii ca si tine.

primul "uita-te pe geam, ninge!" ti l-am spus tie.
si pe langa mine, tot trec straini. incerc sa-mi dau seama de ce ninge in fiecare an de atunci.

si unii ar fi zis ca te-am iubit superficial, cu un numar de despartiri suficient de mare incat sa fie pronuntat de-abia pe la 10 ani, si cu impacari aferente. dar dupa cum vezi, te-am iubit atent, cu detalii pacatoase.

3 comments:

octavian said...

tot daniel ascult (asta daca te intrebai ce am facut de cand am accesat postul si am lasat tabul deschis). well. neavand nimic inteligent de spus in afara de faptul ca detaliile in general sunt pacatoase este ca atunci cand eram mic ceafa baietilor mirosea a bounty. si ca n-am mai simtit mirosul ala mult timp. nici n-am fost prea constiincios cu cautarea. parfumul de care vorbesti tu cu ce semana?

imlikeheroin said...

un amestec de iarba proaspat tunsa, coaja de portocale, ploaie de vara, mirosul unui chibrit aprins, cafea proaspat rasnita, mere verzi, ciocolata de casa si ceai de musetel. better said: sugar, spice and everything nice.

Tio said...

o doamne iti ador postarile . bravo ! elle xoxo