Tuesday, January 05, 2010

Cauta-ma

Adorm cu mana sub perna, unde ascund un tricou de-al tau. Dorm mereu pe burta, in caz ca ai veni mai incolo si ai vrea sa mi te alaturi, pe jumatatea ta, din patul meu; ai putea sa-mi saruti doar spatele, cum imi place mie. Cauta-ma cu mainile:
  • aici Pe mine m-ai lasat visand in camera noastra alba, de la mansarda cu usi vechi, din lemn scartaietor. Eu inca dorm acolo, am ramas cu tine in vacanta. Imi place sa ma dau jos din pat, sa-mi lipesc fruntea de geam si sa vad siruri de copii cum se dau cu aceeasi sanie, pe strazi devenite derdelusuri. Iau zapada de pe pervaz, improvizez un bulgare si il zdrobesc de obrajii tai. Te strambi, iei moaca de copil rasfatat si iti pup zapada deja topita.
  • aici Daca ajungi tarziu, pe mine ma gasesti dormind pe salteaua noastra din Vama Veche. Sunt dispusa sa petrec alte nopti albe si sa ma trezesc impartind o saltea subtire si tot praful de pe jos, strans in cocoloase, cu tine. Dupa, sa imi cobor privirea si sa vad ca iti port doar camasa in carouri.
  • si aici Insa, nu uita ca imi place la nebunie sa nu dorm cu tine. Imi plac asa de mult noptile la tine, in patul alor tai. Vad rasaritul in folia de aluminiu pusa in geamul vecinului de la et. 4, din blocul de vizavi. Cateodata vad cum rasare soarele in patul tau, insuficient chiar si pentru o singura persoana, si imi deschide ochii fortat, eu neavand nicio intentie de a ma scula vreodata de langa tine.

3 comments:

Anonymous said...

You really are...

Radu said...

Cred ca asta este unul dintre posturile mele preferate daca nu chiar "my all time favorite". nu e nimic mai placut decat sa citesc despre cele mai dragute momente impreuna si sa las imaginile sa se deruleze incontinuu...keep on the good work galusca

Corina said...

Îmi plac scriiturile cu gust de oniric şi coloratură de ideal.