Thursday, August 31, 2006

Inger sedat...


"In lumini albe cobor E omul neom al proscrisului om Nemiscat eu te fac sa respiri sacadat Eu anarhic, vandal, pacatos si venal Prin abisuri si urlete mov ma intorc Plictisit si ucis in lumini de neon Sunt un inger sedat, astazi nu am cap Nici tu nu ai cap, ce ma fac? "...am inceput blogul acesta cu versuri din Travka..de ce?pentru ca-mi plac...nu,nu m-am autoproclamat inger,doar ca ma simt ca unul,ca unul care zboara,strapungand cerul innorat,prin potop,injumatatind fulgerele...ajungand in sfarsit la destinatia mult ravnita:un cer senin,fara nori..un cer de un albastru nemaivazut...un cer pentru doi...si da,sunt sedata...with sugar,spice and everything nice...si cu iubire...cred ca in loc de limfocite,trombocite si leucocite am inimioare mici(dar nu roz!!!)..si daca as dona sange cuiva...ar intra in coma instantaneu..de ce?din prea multa dragoste...si cum rezist eu?te vei intreba..ma ajuta el...

No comments: