Sunday, September 06, 2009

Dupa matematica

Acum ca m-ai luminat, am aflat ca aproximativ 10 miliarde de picaturi se loveau aseara de corpul meu si de corpul tau. Traversam desculti, cu mult dupa miez de noapte, parcul din drumul spre apartamentul tau. Stropii se izbeau de lac, de maieul meu, de blugii tai, de asfalt, de frunzele deja galbene ale copacilor, de pietricele, de zebrele de pe trecerea de pietoni.

Am stors si hainele mele si hainele tale in chiuveta, am dat drumul la cuptor si am pus hainele pe un scaun, in fata lui. Mi-ai facut ceai cald si bun. Mirosea toata casa a citrice uscate si tutun ars. Vedeam numai aburii ce se ridicau din cana mea alba si fumul de la capatul tigarilor noastre. Auzeam doar clinchetul linguritelor argintii ce zgariau zaharul de pe fundul cestilor si apa de ploaie ce se scurgea din parul meu, fix in scrumiera. Ne-am uscat cu un singur prosop, ne-am incalzit buzele cu cele doua cani de ceai si corpurile, facand un pas inainte.

Am murdarit gresia cu urme ude, in forma de talpi de dimensiuni diferite. Am lasat baltoace mici cu ploaie de sfarsit de vara din hol si pana in dormitor. Am julit varul de pe perete cu tablia de sus a patului.
Am pierdut sirul greselilor pe care le fac cu tine. Am uitat numarul intrebarilor stupide pe care ti le pot pune atunci cand ti-e somn. Am omis sa iti multumesc pentru rasfaturi, rabdare si raspunsuri.


P.S. : Titlul trebuie tradus in engleza, fara space, pardon, spatiu.

2 comments:

botesteanu said...

scris dragut despre ploaia de aseara?

imlikeheroin said...

care se continua.
paradoxal, numele meu e din campul lexical al ploii si mie nici macar nu-mi place ploaia.