Sunday, August 24, 2008

.



M-am trezit cu cineva in brate, nu stiu exact cine, dar mirosea a tine.Aroma de cafea proaspat rasnita, cu gust de mare in care plutesc multe chistoace fumate asteptand rasaritul.M-am trezit goala langa acel cineva, ce inca pareai sa fi tu,dezvelita total, nu ca in filmele americane,cu un cearceaf care imi acoperea mie sanii si tie masculinitatea. Cearceaful nostru,al meu si al persoanei ce semana cu tine,era mototolit pe jos,perforat cu arsuri de tigara. Pielea iti era plina de nisip,parfumul meu si niste scrum.Mi-am mutat corpul inspre marginea patului,am luat o gura de cafea rece si amara,numai zat si mi-am aprins, ca din reflex,inca o tigara.M-am indreptat spre baie,lasand in patul de doua persoane, o persoana ce-mi amintea de tine si mormaia ceva ,cu gura intredeschisa.Mi-am dat drumul la apa,stand pe marginea cazii,asteptand sa devina suficient de calda incat aburii sa sufoce formele din fum,adevarate capodopere moderne,pe care viciul meu le creeaza inconstient.Mi-am dat drumul in cada si am inceput sa-mi curat ranile sangerande,urme ale fostelor relatii.Unii raman cu tatuaje,case ,caini sau copii;eu cu rani adanci.

No comments: